Showing posts with label projekbebashutang. Show all posts
Showing posts with label projekbebashutang. Show all posts

Tuesday, October 27, 2015

Asyik Menghitung

Gaji dah masuk ? mesti korang dah start menghitungkan, berapa nak tolak untuk bayar hutang, bayar bil², belanja harian dan belanja diri. Kalo nak kira semua tu berkaitan duit keluar takde pun pasal duit masukkan.

Mana taknya duitnya masuk sebulan sekali , ada sesetengah mungkin la buat pelaburan dan tunggu dividen itu setahun sekalikan. Belum kira duit emergency yang datang tanpa disangka..atau memang dan disangka cuma korang tangguhkan urusan tu kerana ada urusan lain yg korang nak gunakan duit tu..So sampai bila korang nak terus menghintung begini.

Seronok tak kalo duit masuk hari², minggu² dan bulan²...mesti la kan...kalo tak seronok memang masalah korang teruk benar..bayangkan duit korang masuk tak putus...in advance korang dah boleh plan budget korang dan korang siap leh byr advance bil² korang..biar TM, TNB,Syabas dan yang berkaitan hutang dengan korang.

So kalo korang nak ni share peluang untuk korang jana income hari²,minggu² dan bulan²....semudah ABC
Tak percaya tgk gambar kat bawah tu mereka yang berusaha dan berjaya.

So kalo korang serius dah tak menghitung lagi cepat PM /Whatapp 012-2595540 Fadli

Korang decide, saya hanya nak kongsi peluang.


Sunday, October 25, 2015

Rezeki Yang Kecil

Syukur alhamdulillah, gaji (bonus) dari phytoscience dah masuk, di bayar setiap dua kali pada 10 hb dan 25 hb, dengan tukaran rate 1psp bersamaan RM 3. Kalo dulu kena la tunggu sampai hujung bulan baru dapat gaji, itupun lepas dapat kena langsai segala hutang² , bil² dan belanja² keperluan. Kalo ada rezeki lebih baru la menyimpan kalo tak mmg tiada.

Sejak buat phyto ni nampak la hasilnya cuma nak kena usaha lebih lagi dalam meyakinkan korang kat luar sana yang sistem phyto ni mudah , berkesan dan terbukti. Tiada penipuan, tapi adalah perniagaan yang sah dari segi undang² negara dan produk adalah selamat dan halal bukan saja dr Malaysia malah dari negara pengeluar sendiri Switzerland.

Tapi lumrah ada yang suka dan ada yang membenci, tugas saya hanya berkongsi peluang kepada korang, memberi korang options untuk bantu hidup korang, kerana yang nak berubah dan berusaha adalah korang, saya hanya guide dan bantu korang. Inilah perniagaan MLM dimana korang usaha , korang yang dapat dan korang tentukan sendiri pace korang nak laju atau cepat. Kalo cepat korang untung cepat, kalo lambat korang untuk lambat sama je macam perniagaan lain.

Buangkan la double standard yang korang berikan pada MLM nak kena cari orang. Semua perniagaan perlukan pelanggan, korang tak perlu cari orang, cuma korang kena yakinkan orang untuk guna produk dan khidmat yang ditawarkan.

Apa² lihat la di bawah buktinya, nak percaya atau tidak itu hak korang. Saya hanya berkongsi peluang saja.


Tanpa Disedari

Kita selalu condemn MLM atau networking marketing sebagai skim pyramid atau concept mengkayakan orang atas. Tapi tanpa kita sedari atau sedar tapi menafikan kita sendiri terlibat di dalam concept skim pyramid. Ini lah konsep yang di guna pakai dalam sistem makan gaji.

Jika kita perhatikan individu yang teratas yang paling berkuasa mempunyai income yang paling besar, dan kumpulan² yang ramai yang berada di bawah mepunyai income yang paling kecil.Yang menyedihkan ialah income-income kita ditentukan oleh mereka² yang di atas.

Jika kita berusaha mendapatkan certification atau ijazah untuk meningkatkan pendapatan kita, namun keputusannya tetap ditentukan oleh org atasan. Inilah risiko makan gaji, kita tidak dapat menentukan pendapatan kita sendiri, kalo nak demand pun namum perlu keyakinan yang tinggi kita kena buat² letak jawatan dengan harapan kita akan di counter.

So kalo korang dah tak larat nak biarkan orang lain tentukan pendapatan korang, saya ingin berkongsi peluang bagaimana korang leh tentukan pendapatan korang dengan usaha korang sendiri. Boleh part time tanpa mengganggu kerja hakiki korang. Nak full time pun boleh....tapi buat la part time sehingga income melebihi gaji hakiki korang.

Berminat PM / WA 012-2595540 Fadli




Friday, September 18, 2015

Pelikkan...

Kadang-kadang musykil dengan sikap manusia, pelik betul bila memikirkan.....yer la boleh pulak bersabar kerja lebih sepuluh tahun gaji masih bawah RM 10k, setiap bulan asyik bayar hutang, bill dan beli barang keperluan. Simpanan untuk diri mungkin cukup seminggu 2 minggu atau tiada, kalo ada simpanan kat ASB tunggu setahun dapat dalam RM 600 ringgit setahun.

Kerja setiap hari berjumpa orang dan bertemu orang. Tapi bila ada peluang untuk kerja hanya 30 hari itu pun kongsi peluang dan yakinkan orang untuk duplikasi plan yang memberi jaminan pulangan mininum setahun RM40k, boleh dikatakan susah.

Tapi bila nampak org berjaya bukan gembira untuk orang itu, lagi mengata ada lah..Hai manusia manusia.

Saja buat nukilan.

Ok la nak kongsi peluang pada yang serius nak ubah hidup, Hanya dengan #skillm4m dan platform dari phytoscience DIJAMIN DAN CONFIRM !!!! korang akan bebas hutang dan gandakan simpanan korang RM40,000 dalam masa setahun,

Pada yang berminat meh pm/wa 012-2595540 Fadli K6

Tak Tahu Boleh Belajar, Yang Susah Pasti Senang Bila Ilmu Dan Pengalaman Berpadu.

JOM RAMAI² BASMI HUTANG, BIAR KITA KUASAI HUTANG BUKAN HUTANG KUASAI KITA.



Tuesday, September 8, 2015

Syukur Pada Yang Kecil

Jika kita bersyukur pada yang kecil, dan bila saatnya Yang Maha Esa mengurniakan nikmat yang banyak pasti akan bersyukur in sya allah.

So ni nak share hasil dari skillm4m untuk projek bebas hutang dan projek gandakan simpanan..menggunakan platform phytoscience. Register pada 3hb Sept, pada 4 hb sept bonus dah masuk...dan dapat cashoutkan sebahagian bonus PSP (Phytoscience Points).

So kepada korang kat luar sana yang nak bebaskan diri dari bebanan hutang atau ingin gandakan simpanan anda atau nak gandakan modal perniagaan untuk mengembangkan lagi perniagaan korang. Jom sertai saya..

Tak tahu saya ajar, yang susah akan jadi senang jika ilmu dan pengalaman berpadu.

So jangan segan pm/wa 012-2595540 Fadli