Showing posts with label bukti. Show all posts
Showing posts with label bukti. Show all posts

Sunday, October 25, 2015

Rezeki Yang Kecil

Syukur alhamdulillah, gaji (bonus) dari phytoscience dah masuk, di bayar setiap dua kali pada 10 hb dan 25 hb, dengan tukaran rate 1psp bersamaan RM 3. Kalo dulu kena la tunggu sampai hujung bulan baru dapat gaji, itupun lepas dapat kena langsai segala hutang² , bil² dan belanja² keperluan. Kalo ada rezeki lebih baru la menyimpan kalo tak mmg tiada.

Sejak buat phyto ni nampak la hasilnya cuma nak kena usaha lebih lagi dalam meyakinkan korang kat luar sana yang sistem phyto ni mudah , berkesan dan terbukti. Tiada penipuan, tapi adalah perniagaan yang sah dari segi undang² negara dan produk adalah selamat dan halal bukan saja dr Malaysia malah dari negara pengeluar sendiri Switzerland.

Tapi lumrah ada yang suka dan ada yang membenci, tugas saya hanya berkongsi peluang kepada korang, memberi korang options untuk bantu hidup korang, kerana yang nak berubah dan berusaha adalah korang, saya hanya guide dan bantu korang. Inilah perniagaan MLM dimana korang usaha , korang yang dapat dan korang tentukan sendiri pace korang nak laju atau cepat. Kalo cepat korang untung cepat, kalo lambat korang untuk lambat sama je macam perniagaan lain.

Buangkan la double standard yang korang berikan pada MLM nak kena cari orang. Semua perniagaan perlukan pelanggan, korang tak perlu cari orang, cuma korang kena yakinkan orang untuk guna produk dan khidmat yang ditawarkan.

Apa² lihat la di bawah buktinya, nak percaya atau tidak itu hak korang. Saya hanya berkongsi peluang saja.


Thursday, August 11, 2011

Tercapai Jua

Akhirnya setelah 2 tahun 8 bulan berusaha....tercapai juga target nak dapatkan pendapatan RM 500 seminggu...penyumbangnya adalah neobux..tidak sia-sia mencuba ketika pertama kali bertemu....sekarang set target baru pulak...RM 1000 seminggu..

Berdasarkan progress peluang untuk achieve target kedua adalah dalam hujung tahun ni atau awal tahun depan...









Monday, May 2, 2011

Momemtum Beterusan...

Alhamdulillah..momemtum masih berterusan walaupun sebelum ini income menghadapi sedikit penurunan..tetapi skang momemtumnya sudah kembali seperti sediakala..graf sedang menaik...
Inilah buktinya jika terus bersabar dan yakin....sesungguhnya kita hanya mampu berusaha..selepas itu hanya mampu berserah...

Macam biasa kena tunggu 3 hari dari tarikh mohon withdrawal di paypal baru masuk bank akaun..semua ini adalah dari neobux...