Monday, November 14, 2011

Gelak Ada...Stress Pun Ada

Apa la agaknya yang bermain difikiran peciptanya....mungkin pada orang benda ni tak berguna..yang hanya menyakitkan hati...tapi .mungkin juga alat ini merupakan permulaan bagi sesuatu penciptaan yang hebat....Allah s.w.t Lebih Mengetahui

3 comments:

~:: awE ::~ said...

hahaaa..cam comel je

fairus said...

BESTNYA.. ADA JUAL KAT MEMANA TAK.. ;0

cekelat ungu said...

Aku rasa mesin ni elok diaplikasikan pada kotak atau apa2 lah yang boleh kita guna untuk simpan barang2 yang kita tak ingin orang tengok tapi kita nak jugak simpan barang tu...atas alasan kita je yang mengetahuinya =)