Monday, November 2, 2015

Kehangatan Event

Sabtu lepas berkesempatan hadir ke event Phytoscience Recognition Day 2015..seramai 10,000 orang ahli phyto hadir bagi meraikan dan menyokong mereka yang berjaya. Aura dan semangat yang hebat...penuh positif dan keyakinan yang tinggi.

Sejak penubuhan phytoscience pada tahun 2012 dengan pelbagai dugaan dan cabaran, kini 3 tahun phytoscience telah melahirkan 103 jutawan dan ratusan 6 figure income, sudah terbukti pelan pemasaran phytoscience adalah terbaik ketika ini.

Semakin ramai sudah membuka minda dan hati mereka, segala usaha anda akan dibayar itulah konsep phytoscience korang usaha , korang dapat, yang penting korang leh potong income upline² korang maknanya tiada konsep menkayakan orang atas. Namun yang di atas tidak pernah berehat mereka teruskan berusaha dan itu sebab korang sukar nak potong income mereka. Mereka tak pernah untuk terus pecahkan rekod mereka..

Mereka sentiasa berusaha intuk berada 'above the sky'

Di sini saja coretan..so kalau korang serius nak bebas hutang dan gandakan simpanan korang dalam masa setahun dari sekarang PM /WA 012-2595540 Fadli



0 comments: