Wednesday, August 26, 2015

Positifkan What If Korang

Selalunya kalo nak cuba benda baru, cuba kerja baru atan nak cebur business pasti what if akan bermain difikiran kan. Selalunya what if ni mesti kebanyakan negatifkan.

Apa kata mulai hari ni kita ubah mentaliti what if kita kepada positif contohnya what if aku bebas hutang tahun ni, what if simpanan aku berganda hujung tahun ni, what if aku boleh tukar keta baru demi keselesaan keluarga and what if aku leh bawak keluarga melancong ke tempat impian aku selama ini.

Bila korang fikir mcm tu apa korang rasa...stress tak, sakit hati tak, tensen tak.

Ni nak kongsi peluang kat korang untuk #bebashutang dan #gandakansimpanan...dengan #skillm4m
DIJAMIN DAPAT DAN CONFIRM !!!!! dalam setahun #bebashutang dan #gandakansimpanan

Berminat pm/wa 012-2595540 Fadli



0 comments: