Wednesday, October 15, 2014

Ke Arah Khidmat Lebih Baik

Minggu lepas hantar preve pegi servis, di maklumkan oleh pegawai bertugas bahawa kereta antara yang terlibat dalam panggilan semula untuk menukar alat ganti.
 
Hari ini pergi buat penggantian alat ganti yang terlibat dalam panggilan semula. Hasil pertanyaan kepada pegawai bertugas. Sebelum terdapat banyak kes melibatkan kereta preve.

Sebagai tindakan pro aktif pihak proton mereka menjalankan penukaran alat ganti tersebut.

Suatu tindakan yang bagus dari pihak proton, menunjukkan mereka kini sedang menuju ke arah yang positif semoga khidmat yang baik ini berterusan dan di pertingkatkan lagi.

Jika keutamaan dan kepuasan pelanggan dapat di penuhi sebaiknya yang pasti proton akan lebih maju.

1 comments:

randy said...

Hi, Nice site thanks for sharing. Would it be okay to contact you through your email? Please email me back.
Thanks!
Randy
randydavis387 gmail.com