Showing posts with label gandakansimpanan. Show all posts
Showing posts with label gandakansimpanan. Show all posts

Monday, September 14, 2015

Bukti Tersedia, Apa Tunggu Lagi

Ni nak share skit, bukti hasil business partner, ini semua hasil sehari mereka..what if ini adalah income harian atau mingguan korang...pasti banyak membantu ringan beban kewangan korang. Rasanya isteri pun seronok pasti nak berhenti kerja dan duduk rumah jaga anak dan  bagi isteri pula pasti seronok dapat bantu suami ringan beban, balik rumah pun suami tak stress pasal duit , kalo stress melayan kerenah orang di tempat kerja.

Zaman kini dah tak boleh mengharapkan makan gaji...kalo gaji naik pun tak berbaloi..sebab barang mesti naik lagi2 kalo kerajaan umum kenaikan gaji kakitangan awam. Kita kena jadikan diri seperti sebuah syarikat..di mana menjana income melalui pelbagai sumber..Bayangkan kalo begini income harian atau mingguan korang..pasti korang leh melabur di tempat lain untuk menjana lebih lagi, korang dapat bersedekah lebih banyak untuk tambah pahala, dan korang dapat memberi lebih manfaat pada orang lain.

Apa-apa hidup korang milik korang..kalo korang selesa dengan keadaan sekarang yg penuh tekanan silakan..mungkin korang suka hidup yg penuh tekanan..tapi bagi yg tak suka..jom bertindak sekarang.

Cepat PM/WA 012-2595540..cepat rebut peluang..

Kalo susah boleh di ajar, Yang susah pasti senang bila ilmu dan pengalaman berpadu..


Wednesday, September 9, 2015

Duit Jana Duit

Hari dapat email dari Dr.Azizan Osman of course auto email promotion la..cerita hari menarik. Cerita pasal macam mana orang kaya bertambah kaya. Perbezaan pemikiran orang kaya mengenai duit berbanding kita yang sederhana dan miskin ini.

Konsep yang mereka pakai, setiap kali mereka dapat duit mereka akan guna sebahagian untuk jana lebih duit..pelbagai instrument digunakan terutama sekali pelaburan. Mereke fikir macam mana duit bekerja untuk mereka bukan mereka bekerja untuk duit.

Konsep Money makes money...fokus utama macam mana nak hasilkan income pasif..maka melalui income aktif mereka hasilkan sistem untuk jana income pasif. Income pasif inilah memberi kelebihan pada mereka untuk mencapai apa jua impian yang mereka kehendaki.

So jika korang minat nak jana income pasif, saya ada caranya gabungan skillm4m dan platform phytoscience korang mampu jana income pasif korang.

Minat pm/wa 012-2595540 Fadli



Thursday, September 3, 2015

Kenapa Jadikan Susah Itu Sebagai Alasan

Selalu ayat majoriti orang akan keluarkan bila di ajak buat sesuatu yg baru...'susah la' dan 'payah la'. Satu persoalan nak ajukan kepada korang masa korang mula SPM susah tak. Bila dah SPM kalo adik korang atau adik rakan korang ckp SPM ni susah, korang iya kan atau korang ckp ayat ni ' Ala SPM senang je'

Bila korang mula2 belajar memandu susah tak, sekarang korang masih lagi susah memandu ke. Masa korang mula bekerja susah tak..sekarang masih susah lagi tak. So apa yg korang faham dari sini, buat permulaan memang susah tapi bila dah faham dan korang ulang banyak kali pasti jadi habit korang betul tak.

So kenapa masih gunakan susah sebagai alasan..korang setiap hari hadapi susah ni tapi adakah korang sakit sebab susah ni, adakah korang cedera sebab susah ni...takdekan. Ni nak cerita skit pasal susah, ketika zaman aku di universiti masa semester 1, kena ambik C++ programming subjek...masa mula belajar mmg rasa susah..disebabkan susah dapat C+ gred dlm 1.8 CGPA kalo tak silap..so terpaksa la repeat dan sebab sebelum ni dah blajar bila ulang balik dan faham..senang skit dan Alhamdulillah result tak dijangka dapat A+ gred dlm 3.8 CGPA, nampak kesan dia.

Apa² pun fikir fikirkan la ya.

Ni share peluang pada yg mmg nak #bebashutang, #gandakansimpanan dan #janapasifincome...dengan #skillm4m dan sistem terbaik buat masa ni dr #phytoscience yg telah memenangi beberapa anugerah peringkat Asia Pasifik dan Malaysia. DIJAMIN DAPAT DAN CONFIRM!!!  min RM 40,000 dalam masa setahun..dengan amount mesti dapat bantu korang ubah sedikit kewangan korang kan.

Berminat pm/wa 012-2595540 Fadli